كلام فى الحب
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

كلام فى الحب



 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
اعوذ بكلمات الله التمات من شر ما خلق**سبحان الله وبحمد**لا اله الا الله وحده لاشريك له،له الملك وله الحمد وهو على كل شىء قدير**سبحان الله وبحمده عدد خلقه،ورضا نفسه،وزنة عرشه،ومداد كلماته**اللهم صلى على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انك حميد مجيد


.,.،.,.،.,.،.,."((منتدى كلام فى الحب))".,.،.,.،.,.،.,.
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المصحف الشريف

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 63 بتاريخ الأربعاء أبريل 20, 2011 9:56 pm
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
هناالشعراوى - 2250
 
البرنسيسة - 372
 
عمرى معاك - 23
 
MaN0*Tran0 - 7
 
masare - 7
 
R E M A S - 5
 
مانجه الامور - 4
 
جلال و فطيمة - 4
 
hassan massari - 4
 
Admin - 3
 
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية live      

قم بحفض و مشاطرة الرابط الحب لك وحدك على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط كلام فى الحب على موقع حفض الصفحات
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 427 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو hanin alwatan فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 19561 مساهمة في هذا المنتدى في 3070 موضوع

شاطر | 
 

 كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
هناالشعراوى
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
السمك
الماعز
عدد الرسائل : 2250
تاريخ الميلاد : 13/03/1991
العمر : 26
الموقع : http://hanaa.3arabiyate.net
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : بحبه وبموووووت فيه
جنسيتك : مصرية
اعلام الدول :
الرتب :
المهنة :
المزاج :
الهواية :
نقاط : 2905
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 24/10/2008

مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الخميس سبتمبر 24, 2009 7:30 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


ادخل وجاوب على اسئله كرسى الاعتراف
حتى نتعرف عليك اكثر واكثر وجاوب بكل صراحه
وهستنى منكم ردودكم وترشيحكم للى يقعد على كرسى الاعتراف
ويجاوب على الاسئله منتظراكم


ـــــــــــــــــ منتدى كــلام فى الحب ــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hanaa.3arabiyate.net

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 5:10 pm

انتو بتسئلونى ولا بتعزبونى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 5:32 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

1/اسمك بالكامل واسم الدلع


فؤاد السيد الديب

2/عندك كام سنه


25 الا ثلاث شهور

3/بتشتغل ايه

سيبر وموبيلات وكل ما يلزم البيت من اجهزه كهربائيه وموبيليا

4/عندك كام صديق

كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
5/ايه الحاجه الى نفسك تعملها من زمان ولسه معملتهاش

اتجوز
6/ايه اصعب موقف مريت بيه

[b]حبيت ومتلطش حبيبى


7/حبيت كام مره

كتير بس الحب هوا الحب الاول


8/ايه رئيك فى الاسماء الى هقولهالك وبصراحه
1/meido_love
2/
~~ledo~~

3/~~mimi~~
4/soltan
5/N0***MeRcY
6/No Promises
7/Yogin_Lee
8/ملكة التواضع
9/هناالشعراوى
10/mkmk02002
11/قلب بلاحب

اجمل اعضاء واجمل اخوات فى حياتى بس فيهم اثنين ما اتكلمت معهم [/b]

9/ايه احلى حاجه حصلتلك ومش هتنسها
ابدا


انى عرفتكم وعمرى ما ندمت انى عرفتكم وربنا يحميكم يارب

10/ايه
الحاجه الى تخاف منها اوى وتعملها حساب


ربنا سبحانه وتعالى وغير ربنا مفيش

11/ايه رئيك فى الحياه الى انت
عيشها


الحمد لله والشكر لله

12/ايه
افضل قسم ليك فى المنتدى


عجائب وغرائب

13/ايه اكلتك المفضله

الجمبرى بكل انواعه

14/ايه اكتر حاجه بتعصبك

لما حد يحرجنى ممكن اقتله

15/من هو مثلك الاعلى

النبى صلى الله عليه وسلم

16/تدى لمين الخمس حجات دول
1/الورده الحمرا

لهنا

2/منديل ورق

لميمى علشان دموعها الى بتنزل على طول

3/ابس كاب

لميدو


5/برفان

لمايا
17/ايه رئيك فى الاسئله وبصراحه؟؟؟؟؟

جميله

انا استكفيت بدول وياريت
مكنش طولت عليك فؤاد

لا عادى انا تحت امركم



عدل سابقا من قبل ~~@>FoAaD<@~~ في الإثنين مارس 29, 2010 6:17 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 5:36 pm

اسم الدلع فؤش وفؤئشاااا وفوفو بس انا بحب فؤش وبس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 6:17 pm

وهلأ
اجى دوري فالاسئله وانت مجبر تجاوب عليهم كلهم



اوكى هجاوبك عليهك كلهم انا ليا مين غيركم

احسن صديقه عندك ف المنتدى
مين؟؟


ميمى وهنا ومايا اجمل اصدقاء

ايه هيا حكمتك فالحياه؟؟


اصرف ما فى الجيب يأتيك مافى الغيب

هل
انت مزاجي
، قيادي
عاطفي ،

عصبي ،
إنطوااائي
حيوي ،
خيالي ،
او غير ذلك



عندك 3 رصاصات فلمن تهديهآ .!!

واحده ليكى وواحده ليكى وااحده لميدوو هههههههههههههه
مـثـلك الأعلى في الحياة .!!

الرسول صلى الله عليه وسلم

ما هي امـنياتـك .!!

انى اتجوز

شخصية
تحب أن تكون مثلها .!!

محبش اكون غير نفسى واحمد ربنا على ذالك

انسان تعتز به وترجع له في
استشارته
في الشئ الذي يخصك .!!

واحده بحبها اوى صحبتى واختى واظن انك تعرفيها وانى حكتلك عليها

ماذا تحب ان تكون .!!

احب ان اكون نفسى

هل
انت راضي عن نفسك .!!

طلما اديت ما عليا لله اشعر بالرضا واذا ما قصارت استغفر الله العظيم واشعر بالرضى والحمد لله رب العالمين وارضى عن نفسى عندما احس برضا ربى عليا غير راضى عن نفسى عندما افعل خطء يغضب ربى واندم عليه

من الاعضاء الي
تعجبك مواضيعه .!!

كلكم وعلى ما اظن ان الحلو مش بيجيب غير الحلو

من الاعضاء الي
تعجبك ردوده .!!

مش كتير بس احب العضو الى يحس الموضوع ويرد عليه صح

من الاعضاء الي تعجبك في نقاشه وتفاهمه واسلوبه .!!

ميدوووو

خبر سمعته وأسعدك .!!

مفيش

خبر
سمعته واحزنك .!!


مرض واللدي

كيف تقضي وقت فراغك


لما بكون فاضى بحب اروح العب مباره كره قدم

بلاد سافرت لها
واعجبتك.!!


الرطمه


بلاد تتمى أن
تسافر لها .!!

لسا مفكرتش علشان بحب بلدى

ماالكتب التي تحب أن تقرأها .!!

كتاب رياض الصالحين

ثلاث
ورود تهديها لمن .!!

واحده لهنا واحده لميمى واحده لمايا

ماذا تتمنى للمنتدى .!!

كل خير واشوفو اجمل منتدى فى الدنيا

كلمة
منك تحب أن تقولها


احب ان نكون جميعا يد واحده ونخاف على بعض وناخد بلنا من بعض نتشارك فى الحزن وفى الفرح ونصعد بالمنتدى للاعلى
واتمنى مكونش ضيفه تقيله وليا راجعه قريبه تكون انت خلاص
جاوبت

لا انا تحت امرك يا البى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 6:20 pm

انت
مزاجي
،
قيادي


، إنطوااائي
حيوي

مير وضحى الكلام دا وانا اجاوب على الكلمات كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 6:53 pm

اشطا يا فؤش ايه الردور الجامده دى

وميرسى ميرسى على الكلمات الجميله الى اهديتها لينا

وانا والله يا فؤاد بحب طريقتك فى الكلام وفى النقاش وبحبك فى الله يا اخويا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 7:23 pm

يلا جه دورى بقا علشان اسئل شويه

خد عندك يا فؤشا شويه اسئله كدا على السريع


1 عرفت المنتدى ازاى ؟؟

2 اقرب عضو اليك هنا فى المنتدى وبصراحه من غير لف ولا دوران ؟

3
منتدى كلام فى الحب بيمثلك ايه فى حياتك وتقدر تديلو كام فى الميه
من حياتك ؟

4
ايه رئيك فى المنتدى ؟

5
هل ندمت فى حياتك على شيئ معين ؟

6 اى القرارات تأخذ تحكم قلبك ام عقلق ؟

7
مين فى المنتدى تحب تشوفه فى الحقيقه ؟

8
بتحب تسمع اغانى لمين ؟ وبحب تشاهد تمثيل مين من الممثلين ؟

9
لو المنتدا بيغرق ومعك قارب واحد ياخذ ثلاث اعضاء من تاخزه ؟

10 لو كنت فى عماره وطلعت للسطح ولقيت الاعضاء كلهم وقفين على
السطح من العضو الى هتحدفوووو ؟


11
لو كنت فى برنامج من سيربح المليون واخترت عضو من العضاء
لمساعدتك من ستختار؟

12
بوكيه ورد لمين تهديه ؟

13
بوكيه شوووووووووووك لمين تهديه ؟

14
حمامه زاجل وقفت على نافزتك تحمل رساله من مجهول فمن تتمنى ان يكون
؟

15
جريمه تتمنى ارتكابهااااا؟

16
متى تنزل دموعك ؟؟

17
(صف لنا من هم اصحاب الشخصيات دى )اوكى
....................................
1 عضو صاحب شخصيه
مثاليه ؟

2 عضو صاحب شخصيه مرحه ؟

3 عضو صاحب شخصيه قويه
وجاده ؟

4 عضو صاحب شخصيه مشاكسه ؟.

5 عضو صاحب شخصيه رائعه ؟

6
عضو دلوع ؟

7 عضو نشيط ؟

8 عضو محبوب ؟

9 عضو كسول ؟

10
عضو زعوووووووووووول؟

11 عضو اساسه الطيبه ؟

12 عضو خفيف
الدم ؟

13 عضو توقيعه رهييييب (التوقيع )اوك ؟


معلهش دول اسئلتى ودول الى انا اتعودت انى اسئلهم فى كل لعبه او فى كل موضوع مثل دا

وانا بتمنى انهم بيعجبوك يا فؤشا ويلا عيزين نصحصح شويه وضحكنا بقا شويه يا فؤشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 7:44 pm

نورت الكرسي فؤادوانشا الله يكون مريح مشا الله ردودك حلوة 5/كيف تعبر عن فرحك دائماً؟

/متى تشعر بأنك قريب من نفسك؟


/متى تشعر بالراحة والسعادة؟

/هل الفرح اصدق تعبير للسعاده ام السعاده اصدق من الفرح؟

/ماهو الشي الذي امامك ولكن صعب الوصول اليه؟
"تجري الرياح بما لا تشتهي السفن"
كم من المرات التي جرت فيها الرياح عكس آمالك وطموحاتك
وهل توقف طموحك أمام أول عاصفة عاتية من المصاعب؟؟

انشاء الله ماكون ثقلت عليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 8:12 pm




راح فين فؤاد انا جيبلو الكرسى علشان يمخمخ كدا ويجاوب على الاسئله

نفسك فى حاجه ثانيه يا فؤاد الحمد لله مش حرمينك من حاجه

اسئله تلاقى كراسى تلاقى هههههههههه

يلا منتظر اجباتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 9:19 pm


1 عرفت المنتدى ازاى ؟؟

كوكو الى معرفني عليه كوكو الى هو كريم

2 اقرب عضو
اليك هنا فى المنتدى وبصراحه من غير لف ولا دوران ؟

كلكم بس مش بتكلم معا حد كتير زي ميمي

3

منتدى كلام فى الحب بيمثلك ايه فى حياتك وتقدر تديلو كام فى الميه
من
حياتك ؟

كفايا عندي اني متواجد معاكم كام في الميه دي مقدرش اقول

4
ايه رئيك فى المنتدى ؟

بصراحه من غيركم ملوش طعم

5
هل ندمت فى حياتك على شيئ معين ؟

اه اني مكونتش معاكم من اول يوم في المنتدي

6 اى
القرارات تأخذ تحكم قلبك ام عقلق ؟

]العقل ضروري في اتخاذ القرار في
امور كثيره

لكن القلب قد
يتخذ القرار لكن بقليل


7
مين فى
المنتدى تحب تشوفه فى الحقيقه ؟

احب اشوفكم كلكم

8
بتحب تسمع اغانى لمين ؟ وبحب تشاهد تمثيل مين من
الممثلين ؟

شرين احمد وتامر بحب اغنيه بس مش بحبو هو واصاله وتامر عاشور\ اما الممثلين بحب احمد السقا وكريم عبد العزيز

9
لو المنتدا بيغرق ومعك قارب واحد
ياخذ ثلاث اعضاء من تاخزه ؟

مش ينفع اخود هنا عشان القبطان الصح بيغرق معا سفينتو ممكن اديلها قطعه من الخشب وهي وحظها فا هاخود معايا ميمي ومايا عشان هما مش بيعرفو يعومو

10 لو
كنت فى عماره وطلعت للسطح ولقيت الاعضاء كلهم وقفين على
السطح من
العضو الى هتحدفوووو ؟


هحديفكم كلكم وقعد في المنتدي لوحدي


11
لو كنت
فى برنامج من سيربح المليون واخترت عضو من العضاء
لمساعدتك من ستختار؟

سلطان عشان هو مش بيعرف اى حاجه عشان لما اخصر ارجع اموته

12
بوكيه ورد لمين تهديه ؟

بهديه لاءلبي وهي عرفه

13
بوكيه شوووووووووووك لمين
تهديه ؟

ده عشان ليدو

14
حمامه زاجل وقفت على نافزتك تحمل رساله
من مجهول فمن تتمنى ان يكون
؟
حبيبي طبعا يعني هيكون مين انتا


15
جريمه
تتمنى ارتكابهااااا؟

اشوف سلطان ونا ارتكب جريمه

16
متى تنزل دموعك ؟؟

لما اتظلم او اما اكون بتشاكل والى قدامي ضعيف مش بعرف اعمل معاه حاجه دموعي بتنزل

17
(صف لنا من هم اصحاب الشخصيات دى )اوكى
....................................
1
عضو صاحب شخصيه
مثاليه ؟
هنا
2 عضو صاحب شخصيه مرحه ؟
ميمي
3 عضو
صاحب شخصيه قويه
وجاده ؟
انا
4 عضو صاحب شخصيه مشاكسه ؟.
سلطان
5
عضو صاحب شخصيه رائعه ؟
ميدو
6
عضو دلوع ؟
مايا
7 عضو نشيط ؟
بلاش
8
عضو محبوب ؟
كلكم محبوبين
9 عضو كسول ؟
ليدو
10
عضو زعوووووووووووول؟
مش انا
11
عضو اساسه الطيبه ؟
ميمي
12 عضو خفيف
الدم ؟
كلكم زي العسل
13 عضو توقيعه
رهييييب (التوقيع )اوك ؟
يعني ايه عضو توقيعه رهيييييييييب التوقيع اوك

معلهش دول اسئلتى ودول الى انا اتعودت انى
اسئلهم فى كل لعبه او فى كل موضوع مثل دا

وانا بتمنى انهم بيعجبوك
يا فؤشا ويلا عيزين نصحصح شويه وضحكنا بقا شويه يا فؤشا

حبيبي انا تحت امرك بس انا عاوز اعرف هتفرجو عني امتا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 10:02 pm

5/كيف تعبر عن فرحك دائماً؟
بشد في شعر الى جمبي او بضرب سلطان
/متى
تشعر بأنك قريب من نفسك؟

لما يكون سلطان جمبي عندها اشعر اني قريب من نفسي
/متى تشعر بالراحة
والسعادة؟

لما اكون جمب حبيبي
/هل الفرح اصدق تعبير للسعاده ام
السعاده اصدق من الفرح؟

فيه فرح بيكون حلو وجميل جدا بس المشكله لو المعزيم ما جوش الفرح
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
/ماهو الشي الذي امامك
ولكن صعب الوصول اليه؟
لما اكون في البيت وجعان ومكسل اقوم اجيب الاكل
"تجري الرياح بما لا تشتهي
السفن"

كم من المرات التي جرت فيها الرياح عكس آمالك
وطموحاتك

وهل توقف طموحك أمام أول عاصفة عاتية من
المصاعب؟؟
اول الرياح بحب وحده جداجدا جدا بس ابوها قالي خليك شويه يعني ده مش رد بعد كدا هي قالتلي بابا وماما عوزين يجوزوني لواحد غني منو لله
انشاء الله ماكون ثقلت عليك
لا ابدا انا تحت امرك يا مايا يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هناالشعراوى
المدير العام
المدير العام
avatar

انثى
السمك
الماعز
عدد الرسائل : 2250
تاريخ الميلاد : 13/03/1991
العمر : 26
الموقع : http://hanaa.3arabiyate.net
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : بحبه وبموووووت فيه
جنسيتك : مصرية
اعلام الدول :
الرتب :
المهنة :
المزاج :
الهواية :
نقاط : 2905
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 24/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الأحد مارس 28, 2010 11:54 pm

اجباتك جميله جداا فؤاد تسلم

ـــــــــــــــــ منتدى كــلام فى الحب ــــــــــــــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hanaa.3arabiyate.net
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 7:59 am

انا بحبكم قووووووووووى كلكم والله


بس فى وحد فيكم انا بعتبره اخويه الكبير وانا عارف انى مقصر


معاها قووووووووى من زمان مشوفتوش


بس والله غصبن عنى ونفسى اشوف قووووووووووووى

هو كمان وحشنى


وكل حاجه كنان بنعمله وحشتنى قوووووووووووووووى


بحبك قوووووووووى ربنا ميحرمنى منك غير الشديد القوى


ربنا يقرب البعيد ويخلنا لبعض متزعلش منى






سلامى ليكم كلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 11:42 am

ربنا يخليكم لبعض يا سلطان وان شاء الله تشوفو قريبا

اجاباتك جامده موت يا فوفو وجميله اووووى

انا بئى اديني رجعتلك نبدأ باالاسئله

ما هو الوجه الاخر لي فؤاد خلف هذه الشاشه؟؟؟



على من تنطبق هذه الصفات :


1) عضو ملك القلوب؟؟؟؟
2) عضو حبوب؟؟؟؟؟
3) عضوه تنطبق عليها وردة المنتدى؟؟؟؟؟
4) عضو رزين ومثقف؟؟؟؟
5) عضو غامض؟؟؟؟؟؟

6) عضو فرفوش؟؟؟؟

س5: ماهي الصفه التي يصفك بهاالآخرون؟


س6: ماهو الشيء الذي على أساسه تقيم الناس؟


س7: ايهما أقرب إليك المجاملة أمالمواجهة؟


س8: متى يبدأ الصمت لديك؟


س9: ايه هيا أمنيتك في آلحيآة ؟


س10: صفه في البنات تكرههاا ما
هي ..؟

س11: موقف ٍ صآر لك بالمنتدى وضايقك ؟ ..





|~أختار 3 أعضآء وتكلم عنهم بصرآحه .. ؟!


هل
انت مزاجي
، قيادي
عاطفي ،
عصبي ، إنطوااائي
حيوي ،

خيالي ، او غير ذلك

يعني بقصد بسؤالي ان ايه الصفه اللي موجوده فيك من دول يعني فؤاد بيكون ايه من دول؟؟؟ اختار الصفه الموجوده فيك





واتمنى تكون اسئلتي خفيفه هع هع هع

اه صح نسيت اقولك انا هرجعلك تكون انت خلاص جاوبت على دول كمان
لو تقول عني حاجه هيوصلني انا شايفاك ههههه برب مؤقت خيووو وليا باك قريب
[/size]
[/b]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 3:09 pm

ما
هو الوجه الاخر لي فؤاد خلف هذه الشاشه؟؟؟


عادي وطيب بس الى يزعلني بيشوف وجه تاني مش احب انو يظهر

على
من تنطبق هذه الصفات :



1)
عضو ملك القلوب؟؟؟؟
2
هنا
)
عضو حبوب؟؟؟؟؟
ميمي
3) عضوه تنطبق عليها وردة المنتدى؟؟؟؟؟
مايا
4)
عضو رزين ومثقف؟؟؟؟
كلكم
5) عضو غامض؟؟؟؟؟؟
مفيش
6) عضو فرفوش؟؟؟؟
كلكم زي العسل
س5: ماهي الصفه التي يصفك بهاالآخرون؟

طيب بس لو زعلت مش بعرف اتحكم في نفسي
س6: ماهو الشيء الذي على أساسه تقيم الناس؟
انا بشوف وجه الانسان اعرف هو كويس او مش كويس

س7: ايهما أقرب إليك المجاملة أمالمواجهة؟
المواجهه

س8: متى يبدأ الصمت لديك؟
لما ازعل مش بتكلم معا اى حد

س9: ايه هيا أمنيتك في آلحيآة ؟
الف جنيه

س10: صفه في البنات تكرههاا ما
هي ..؟
الكدب
س11: موقف ٍ صآر لك بالمنتدى وضايقك ؟
..


لما قولتو لميدو خلي فؤاد يدخل الشات ولما دخلت انتو خرجتو



|~أختار 3 أعضآء وتكلم عنهم بصرآحه .. ؟!
مش 3 اعضاء كلكم حلوين وزي العسل ربنا يخليكم ليا انا بحبكم مووووووووووووووووت
انا مليش اخوات بنات بس ربنا رزقني بهنا وميمي ومايا بجد انا معرفش الكتير عنكم بس حبيتكم اوي
واحب اشوفكم في احسن حال

هل
انت مزاجي
، قيادي
عاطفي ،
عصبي ، إنطوااائي
حيوي ،


خيالي ، او غير ذلك
يعني شويه عاطفي وشويه عصبي يعني ماشي الحال

ميمي انا مش هرحمك ماشي هوريك هتوقعي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 6:35 pm

هههههههههههههههههههههههههه

لا انا مش هوقع لاني بعرف امشي كويس الا ازا انت حطيت بطريقي قشره موز هههههه

يلا بقى نرجع للأسئله من تاني

بسم الله الرحمن الرحيم


ماذا تعني لك الصداقه... وما هي شروط واساسيااات الصداقه في حياتك


ماذا يعني لك الاشراف << دامك مشرف ؟؟


لو اعطوك هالاعضاء اياديهم ايه هتكتب ليهم عليها ؟!!

1* ملكه التواضع

2* هنا الشعراوي

3* maido_love

4* LOLO

5* soltan

6* Ledo

7*meme


لو قالو لك ان المنتدى بينغلق الى الابد لا سمح الله ايه هيكون موقفك واول شيء بيخطر فبالك بأماانه مين هيكون؟؟؟


هل في يوم من الايام انا دايئتك فحاجه وبصراحه؟؟


يوم ليك ويوم عليك متى فؤاد بيقول هالمثل؟؟؟

موقف كل ما تتزكره تقعد تضحك ؟؟؟

هل من طبعك تضغط على نفسك حتى ترضي الاخرين؟؟؟

هل ممكن لفؤاد حل مشاكله بنفسه ام انك تلجأ لشخص ما لحل مشاكلك؟؟ ومن هو هاذا الشخص؟؟؟




للحزن محطات ولكل محطه بصمات فلو جار الزمن بنا وجعلنا نقلب صفحات فؤاد فماذا سنجد في داخل تلك الصفحات ؟؟ وماذا ستكون قد كتبت داخل تلك الصفحات؟؟

بعـــدني مــآ خلصت

ههههههههههههههه


مـاذاا تعني لك تلك الكلمات ...!!


الــــبـــــحــر



الــــــظلام


الـــوحــده


الـــــقـــــــــمــر



الــــــغــــــروب



الامــــــــل


شــعــاع الــشــمــس


الـــــــحــــــــب



الـــــــــشــــــوق



الـــــــــحـــــــقـــــــد


السؤال الاخير وبعرف انك لو تقدر توصلني هتموتني



نصيحه تقدمها لـ . . ميمي . .

. . ما الذي تتمناه لـ .. ميمي


خلاص يا فؤشا يا البي انا هاخد لفه فالمنتدى ويمكن ارجعلك ويمكن مرجعش لو عايزني ارجعلك من عنيا لسه في عندي اسئله كتيره والله يلا فاصل ونواصل وقول لو عاوزني ارجع هههه




بايوووو حياتوووو

هههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 7:15 pm

ان بقى اللى هاعملك العمليه ..........العمليه فاكرها ؟؟؟؟


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انتا وقعت ولا حدش سمى عليك يا حبيب قلبي



شوف بقى الكرسي المتفصل مخصوص ليك






بسم الله نبتدى التحقيق


1_أول حاجة بطاقتك الشخصية بالتفصييييييييييييل










3_مين أعز اصحابك قول واحد بس

4_اكثر موقف حسيت انك مش عارف تتصرف فيه ولو اتكرر تاني برضو مش هتعرف تتصرف
5_اكثر واحد غتت قابلتو في حياتك
6_موقف اتصرفت فيه تصرف (غبي غتت) بس كان هو دا الحل الوحيد
7_ايه أعز الاماكن الي قلبك
8_أمنية كنت بتتمناها واتحققت فعلا وأخرى ما اتحققتش وايه الظروف اللي اعاقت
تحقيقها
9_ايه احلامك للمستقبل وهل انت شايف انك فعلا بتسعى عشان تحققها
10_لو اتمنيت أمنية دلوقتي حالا ومن غير تفكير ثانية وحدة هتبقى ايه

11_ايه اكتر
كلمة مش بتحب تسمعها؟

12-ايه
الكلمة الى بتحب تسمعها سواء معنى او صوت ؟

13-ايه
اكتر حاجه عملتها وكرهت انك عملتها؟

14-ايه
اكتر يوم كنت حاسس انك مبسوط فيه ومش عاوز حاجه من الدنيا؟

15-كل واحد
فينا ليه حلم ف حياته مش بيبقى عاوز يصحى 16_منه ،انت قول حلمك الى مش عاوز
تصحى منه ده؟



17_ دوامة الاماني لا تنتهي عند البشر فهل لي ان اعرف امنيتك الوحيده التي كبرت

مع احاسيسك ومشاعرك !؟


18_ هناك بالضفه الاخرى شخص تريدي الوصول
له
عند شعورك بالالم والوحده فمن يكون ياترى


19_ لكل
شخص يرى ان السعاده مبتغاه ويجد
نفسه يتطوق كثيرا للعيش في سعاده فما


معنى السعاده عند صاحب الذوق فؤاد!؟


20_ لو
خيروك بين هذي الصفات ( طيبة القلب ـ الذكاء ـ الأخلاق ) فيا ترى


ماهي الصفه التي سيختارها فؤاد ..؟؟
ولماذا فضلت هذي الصفه


عن باقي الصفات ..؟؟


21_ معروف
انه الاطفال يحبون يعيشون بالخيال والحلم ،،


فسؤالي : ماهو حلم فؤاد يوم كانت طفل ؟؟


وللاسف ماقدرت تحققه ؟؟

22_ شـيْ فيك يميزك عن غيرك .. ؟ و شـيْ فيك تود
تغييره .. ؟

23_ عبارة نسمعها دائمآ ( الطيب مالوش مكان في هذه
الدنيا ) .. إيه رأيك فيها ..؟

24_ في نظرك ؛ هل الحب كالنحت على الصخر يدوم طول
العمر .. أو كالكتابة على الرمال يمحى بـ مرور العمر ..؟


25_"*
تجري الرياح بما لا تشتهي السفن "


كم من المرات التي تجري فيها الرياح عكس
آمالك وطموحاتك


وهل توقف طموحك امام اول عاصفة عاتية من
المصاعب ؟


26_ ما هو رقمك المفضل ؟ ولماذا؟


27_ لو افترضنا .......


بان الإنسان يتكون من مجموعة مكونات ...


مثال ((20% عاطفة + 20% حزم + 30% طيبة +
20% غضب + 10% أنانية.. )) الآن .. مما يتكون فؤاد ؟


28_ إذا
خالط البعض نوع من الحزن أو ضيق فإنه يبحث عن شيء لتفريغ حزنه


و ضيقه فالبعض يكتب و البعض يبكي و البعض
يكسر ووووووووو


فماذا تفعل في هذه المواقف ؟!

29_ مارأيك في
عالمنا اليوم ومارأيك في الشباب المسلمين ومارأيك في بنات


المسلمين ؟


30_رأيك في زمن الرشاوى والواسطه والقوي
يأكل الضعيف وزمن الظلم كلمه مختصره


توجهها لهم ؟


31_ قال
أحد الحكماء
:" لو علمت المرأهـ أنَ الصمتْ يزيدهـآ
جمالاً , لصمتتْ طوآل عمرهـآ
"

ما رأيك في هذه الحكمة ؟
32_ ما رأيك في هذه الحكمة ؟؟

"
المغرور كالطائر إذا علا في عين نفسه
صغر في أعين الناس
"


33_ شاءت. الاقدار . ووقعت عينيك ـ على
صورٍه لك منذ
القدم .. ماأول مايجوٍل في


خاطرك من عبارات ..؟


34_ إذا
كان العالم مسرحاً كما يقولون ، فأين يجلس المتفرجون ؟ وأين تجد نفسك


بينهم ؟؟


35_ في زمن البحث عن المادة ،عن ماذا تبحث
أنت ؟


36_ قالو : أنه باستطاعة الانسان
العيش
من دون اصدقاء فماذا تري انت ؟؟


37_ ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص
لكي تعجب
به؟


38_ هل
لديك القدرة على فهم الأخرين بسهولة؟


39_ لو
حصل معك موقف محرج كيف تتعامل معه ؟


40_ ابيات تحس انها قريبه منك؟

41_كلمة شكر لمن
تهديها؟


42_
كلمة عتاب لمن تهديها؟


43_
جملة تقولها ويسمعك العالم باكمله؟
ماهي؟


44_ من هو فؤاد باختصار ؟؟


45_لو
طلب من (فؤاد) . وضع عدد من النقاط او الاقتراحات للرقي بالمنتدى فماذا تقول
؟؟


46_كيف
تنظر للحياة (بشكل عام)؟


47_ متى تشعر بأنك قريب من نفسك؟


48_ متى
تشعر بالراحة والسعادة؟


49_ إنسان يجيب لك الإكتئاب ؟


50_ هل
تعترف
بشيء اسمه الصداقه بين الرجل
والمرأة؟ اذا أجابتك بنعم فماهي


حدود الصداقه عند فؤاد؟؟



معلش يا فؤش انا تقلت عليك شويه يا غالى بس عايزين نعرف ايه جوه فؤاد ومش راضى يخرجه



بحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبك











الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 8:40 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا مفتري ما كنت تكتبهم بالتقسيط دا هيموتك لو شافهم يا عيني عليك يخويا يا فؤاد كان نفسي اساعدك بس انا بجهزلك بالاسئله الجايه هههههههههههههههههههه

يلااااااااااااااااااااااااااااا جاوب بلاش كسل

50 سؤال

هههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الإثنين مارس 29, 2010 9:20 pm

لا مش مجاوب ومش داخل هنا تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش   الثلاثاء مارس 30, 2010 11:01 am

لا هتجاوب وهتدخل هنا تاني

انا كنت بهزر ههههههههههه مش هحطلك اسئله تاني بس كنت بغيظ فيك

يلا يخويا جاوب على اسئلتي واسئله خالد ههههههههههههههههههه

وبعدها اختارو خالد علشان تاخد حقك منو هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كرسى الاعتراف ادخل ومتخفش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كلام فى الحب :: قسم الفرفشة :: العاب الاعضاء-
انتقل الى: